Tokio first encounter - Reisverslag uit Tokio, Japan van Daan Bor Mats Theo Miran Kroon - WaarBenJij.nu Tokio first encounter - Reisverslag uit Tokio, Japan van Daan Bor Mats Theo Miran Kroon - WaarBenJij.nu

Tokio first encounter

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Daan Bor Mats Theo Miran

29 Juli 2015 | Japan, Tokio

De vlucht nr Tokio verloopt verder comfortabel. Paar filmpjes kijken en weinig slapen. Dat lukt toch nooit goed. Behalve Bor, die gaat vaak meteen liggen meuren. We landen om ruim half 12 lokale tijd. Voor ons voelt het als midden in de nacht. Even zoeken naar de juiste treiin en dan hup naar de stad. Na 1,5 uur arriveren we op station Daimon, daar moeten we eruit. Nog even een keer verkeerd lopen, maar dan vinden we eindelijk ons appartement. Onderweg worden we nog een keer geholpen door een man die uit z'n auto stapt om te vragen of het allemaal lukt... Wat een verschil met Moskou!

Nicolas, onze verhuurder is een erg aardige kerel. Het appartement is compact maar voldoende voor ons 5-en. Het ligt erg leuk en is van alle gemakken voorzien.

Nadat we ons geinstalleerd hebben, besluiten we om een korte wandeling naar de Tokio tower (soort van nep Eiffel toren) te maken. Ligt er vlakbij. Onderweg komen we nog langs een mooie tempel. Volgens Nicolas gaan veel mensen in het park bij de Tokio tower wat picnicken. Dus wij onderweg ook wat drank en sushi scoren. Nou, ik weet niet welk park ze dan gebruiken, maar rondom de Tokio tower ligt niet veel.... Wel een klein bos. Dan maar daar even zitten. Blijkt een slecht plan: vol met muggen. Gelukkig hebben we Mats bij ons, dus die is het meeste de klos, haha. Maar goed, we kunnen dus maar even blijven zitten. Is ook niet erg, want t is echt bloody hot. Lijkt wel Kuala Lumpur en dan nog een graadje erger....

Rond ons appartement liggen veel restaurantjes. We kiezen er maar 1 uit. Is wel oke, niet echt fantastisch. We maken de dag niet te lang. Vannacht goed uitrusten en dan morgen naar Shibuja.

• 03 Augustus 2015 - 21:55

Ans:

Het verslag van jouw Theo is toch veel leuker als alleen apps. Goed van je dat je weer bent begonnen.Zo voelen wij dat we er een beetje bij zijn.Ik vind het tijdsverschil ook wel een beetje vervelend. Dan vergeet ik weer op mijn tel.te kijken of anders lig ik in bed en zijn jullie al weer op weg of slapen jullie.Maar goed alle informatie vinden wij leuk, dus gewoon blijven schrijven. Het gaat je zoals andere jaren heel goed af Theo.liefs, van ons

Verslag uit: Japan, Tokio

Nippon!